perjantai 2. maaliskuuta 2012

Suklaata, suklaata, suklaata



PIENI SUKLAAPUOTI /Youtube video

Katsoin eilen tämän hurmaavan leffan. Pieni suklaapuoti. Ihastuin siihen ikihyviksi, suklaasydänjuuriani myöten. Samoin elokuvan musiikki, aaaahhh!
Olen yrittänyt selvittää elokuvan täyttävien kappaleiden nimiä. Youtubesta löysin tämän videon, jossa muutama kappale elokuvasta.
Tietysti heti menin Äxään ja tilasin leffan. Sieltä viimeistään lopputeksteistä selviää kappaleiden nimet.

En ole aikoihin nähnyt mitään näin vapauttavaa, makuhermoja ja sielua kutkuttavaa elokuvaa!!!

10 kommenttia:

  1. Hmm, minulla taitaa olla tai on ainakin ollut tämä leffa, ellen sitten myynyt sitä kirpparilla eli kysy ensin minulta ennen kuin ostat josnkun leffan, minulla on meinaan paaaaaljon leffoja.

    Menetkö äxään hakemaan leffan vai tuleeko se kotiin? Minä olen juuri tänään menossa sinne hakemaan yhden tilaamani elokuvan, säästää postikuluissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotiin tulee, ja maksoinkin sen jo postikuluineen. Täytyypä muistaa tuo leffajuttu. Tästäedes kysyn aina ensin sinulta, niin ei tarvii kirpparille viedä.
      Kysynkin nyt heti, sattuisiko kokoelmistasi löytymään leffaan "Häivähdys purppuraa", ja jos, niin oliskos se myynnissä? ;)o

      DVD-soittimeni on edelleen ihan p....askana, etten voi heti leffoja katsella, mutta ehkäpä kevään aikana saan hankittua uuden.

      Poista
    2. Häivähdystä ei ole. Oletko katsonut kirjastoista, helmetistä kannattaa tsekata.

      Poista
  2. Olipas se hieno pätkä ja musiikkia olisi kuunnellut enemmänkin

    VastaaPoista
  3. Musiikin tahdissa voi ihanasti massuttaa suklaatia :D karkkipäivänä!

    VastaaPoista
  4. Olen katsonut elokuvan ainakin viisi kertaa ja aina olen yhtä ihastunut. Näyttelijät ovat erityisen mieluiset ja tarina, symboliikka, huumori, musiikki, kaikki...hienoa...hienoa...ja tietenkin suklaa, vaikka en saakaan sitä enäää syödä, paitsi tummana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, niin totta. Tuosta elokuvasta. En saisi minäkään suklaata, vaan karkkipäivän pidän silloin tällöin ja ahmaisen vähän F-sinistä....aah....

      Poista
  5. Kääk! Mistä saisin heti suklaatia!! Tänne pian!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä lähetän...... noinh... sinne läks vähän Fazerin sinistä :D

      Poista

Iloitsen kommenteistanne, Huiskis!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.