sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Kukkokiekuu-uuuu-uuuu!!!



Muistithan siirtyä kesäaikaan!!


14 kommenttia:

  1. Kätevää nykyaikana kun suurin osa huushollin kelloista päivittyy automaattisesti. Entäs ne loput... ööö... taidan mennä kääntämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin juuri, että kännykelloni ei päivity automaattisesti.

      Poista
  2. Ilmankos Sankari huusi aamulla ennen kukolaulua niin että korviin otti. Tämäkään kukko ei näytä ääntään säästelevän ;-DDD
    Täytyypä lähteä kelloja siirtelemään. Jos vaikka veisi olkkarin kellon eteiseen ja keittiön kellon makkariin ja niin edelleen :-o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen minä sellaisenkin kellon nähnyt, joka siirtyi pohjoisesta etelään.... Hih :D :D

      Poista
  3. En muistanut, ja laitteet ovat niin vanhoja täällä, etteivät käänny itsestään.

    Onneksi tuollainen kukko ei kiekunut täällä tänä aamuna, olisin vääntänyt niskat nurin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisitko tehnyt kukkoa viinissä! Tulen syömään.

      Poista
  4. Luulin jo kuvasta, että olet käynyt vierailulla Ainan ja Hiltan luona, mutta tämä onkin ihan oma kukkosi :-D Komea on ja tehtävänsä tekee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan on oma kiekuja. Välillä kiekuu niin että tekee mieli lähteä huitsinnevadaan ;)

      Poista
  5. Kyllä minä muistin kun muistutettiin, mutta mistä ihmeestä kukko osasi kiekua tunnin aikaisemmin, tuskin katsoi netistä ;D

    VastaaPoista
  6. Sitä en minäkään ymmärrä :D

    VastaaPoista
  7. Sulla onkin kiva kukko siellä kiekumassa, herättää ainakin ajoissa aamulla hi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen kyllä itse sellainen kukkuja, että herään ennen kukkoa :D

      Poista
  8. Kiva kun niin komeasti kiekuu, mulla on nääs kuulolaite päivisin, mutta enhän sitä yöllä käytä. Tämän kukon soisin tulevan aamuihini kiekaisemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on niin kamala tinnitus, että tuntuu kuin kukko kiekuisi kaiket päivät. Kaikenlaisia harmillisia korvaongelmia...

      Poista

Iloitsen kommenteistanne, Huiskis!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.