keskiviikko 8. elokuuta 2012

Tärkeintä ei ole voitto vaan jalo kilpailu!




9 kommenttia:

  1. Näinhän siinä kävi, mutta mukana kuitenkin. Ihana sarja

    VastaaPoista
  2. Näin tuntuu Suomen valtiokin ajattelevan, kun rahoja jakaa ja joukkueita valitsee.
    Hieno sarja!

    VastaaPoista
  3. Tässä "Ollaan koko ajan menossa parempaan suuntaan"
    Ihana kuvasarja!

    VastaaPoista
  4. Oletpa miltei oikeassa. Minä vetäisin vielä pitemmälle, ettei tärkeintä ole voitto eikä kilpailu, ellei nyt sitten itsensä voittaminen. Tosin en ole urheilujen katsoja, mikäpä olen arvostelemaan toisten intohimoja!!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteista. En minä mitenkään urheilua ja liikuntaa halveeraa. Jokainen tekee mitä pitää tehdä. Olen itse vain niin himskatin laiska, eikä minulla ole kilpailuviettiä lainkaan. Katson kyllä jotain urheilua ja ihastelen toisten saavutuksia!

    VastaaPoista
  6. Voi apua! Täälläkin urheillaan! Ei jaksa... ;D

    VastaaPoista
  7. Epäurheilullisena, tämä piirus komppaa mun mielentilaani!

    VastaaPoista

Iloitsen kommenteistanne, Huiskis!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.